[weboob] Razmenite besplatno linkove

Natasa Jovanovic natasa at slobodanseo.com
Wed Apr 17 13:34:13 CEST 2013

Poštovani Webmasteru,

Kao operator sajta slobodanseo.com, želeo bih da Vas pozovem da razmenjujete linkove sa nama.
Cele nedelje ćemo sprovoditi jedinstvenu azmenu linkova a što će biti usmereno ka pravim linkovima ( vezama ) sa pravim saobraćajem sa pravih sajtova koji opet imaju pravi sadržaj!

Zašto da razmenjujete linkove ( veze ) sa nama?

A. Sve je potpuno besplatno.
B. Mi imamo izuzetni visok Alexa Traffic reng, upoređujući sa ostalima onlajn SEO internet stranama.
C. Mi držimo Googlove najbolje pozicije za različte teme.
D. Bogatog smo sadržaja i ponosni smo na to!

Želeo bih da ova razmena linkova bude što pre relevantna za Vašu stranicu(e ), i zbog toga Vam nudim brojne unutrašnje stranice koje možete povezati i zapamtiti, a sve ovo uz veoma visok nivo kvaliteta i relevantnosti.

Molim Vas javite mi koja vrsta razmene linkova je interesantna za for weboob.org. Ja Vam mogu ponuditi:

Trostuku / In-direktnu razmenuThree-way/In-direct Exchanges
Veze sa srodnim stranicama srodnog sadržaja
Jake PR i / ili High PR and/or Backlinks sadržaje
Ili bilo kakvu drugu sugestiju koju imate…

Sve se završava time što imate ponuditi.Mi obećavamo besplatnu, fer i odanu razmenu sa svim našim učesnicima.

Natasa Jovanovic- slobodanseo.com